2016. máj 29.

A kommunikációs folyamat tervezése

írta: Domschitz Mátyás
A kommunikációs folyamat tervezése

A kommunikáció tervezésénél figyelembe kell venni azt,ahogy a célcsoport reagál.

  1. Először észre kell  venni az üzenetünket.
  2. Ha észrevette érdeklődnie kell hogy továbbra is figyeljen.
  3. Ezután vágynia kell az üzenetünkben rjlő ígéret teljesülésére.
  4. Ha az előzőek megvannak dönthet úgy, hogy cselekszik, ahogy kérjük.

Ezért ebben a folyamatban kell tervezni

  • Hogyan hívjuk fel a figyelmet a projektre? Attention
  • Hogyan keltsük fel az érdeklődést? Interest,
  • Miért jó a projektben részt venni Desire,
  • Mit lehet konkrétan tenni felhívások a cselekvésre. Action

Mutatok egy példát egy reklám szövegen

 

sajtos_reklam.png

 

 

Szólj hozzá

hír háttér